Vianoce so sebou každý rok prinášajú mnohé nápady na komunikáciu a sociálne siete sú bezpochyby dobrým doplnkom k vášmu podnikaniu a skvelý vedľajší nástroj, ktorý môže pomôcť priviesť viac ľudí a váš web a spoznať vás. Už dávno nejde len o decembrovú záležitosť. Naplánujte si vianočné kampane s dostatočným predstihom, aby ste pred sviatkami stihli osloviť svojich potencionálnych zákazníkov.

Tak teda ako začať s vianočnými kampaňami?

Obsah

Poskytnite na sociálnych sieťach relevantné informácie napríklad o tom, čo robíte. Odprezentujte im to kreatívnou a zaujímavou formou, ktorá sa v tom množstve iných príspevkov nestratí, ba naopak, už na prvý pohľad ľudí presvedčí, aby si prečítali viac informácií.

Cieľové skupiny

Definovanie vašich cieľových skupín vám pomôže v prispôsobovaní príspevkov na sociálne siete. Na Instagrame skôr natrafíte na mladých ľudí, zatiaľ čo na Facebooku na skupinu vo vekovej kategórii 40+. Starších ľudí len málokedy presvedčíte síce krásnou, no neemotívnou fotkou. Ich pozornosť a preferencie sa úplne odlišujú od preferencií mladých ľudí, ktorí sú zvyknutí „scrollovať“ Instagram plný krásnych fotiek alebo Reels.

Platená reklama

Pri plánovaní vianočnej kampane zvážte, či ste ochotní investovať aj do platenej reklamy. V opačnom prípade je viac než pravdepodobné, že snaha o tvorbu úspešného vianočného obsahu vyjde úplne nazmar. Investícia do platenej propagácie sa môže mnohonásobne vrátiť v podobe zisku.

Tak a teraz keď už viete, ako začať s vianočnými kampaňami na sociálnych sieťach, utekajte do Business Manageru a pustite sa do toho!