Cesta príspevku 1. časť

Lead sk online marketing - Cesta príspevku 1. časť

Cesta príspevku od nápadu zákazníka, cez nápad marketéra, až po nápad grafika nie je až taká náročná, pokiaľ však čo to o nej už viete. Predstava o zrode príspevkov na facebookových nástenkách napríklad vášho obľúbeného e-shopu s výživovými doplnkami alebo nechtového štúdia, kde sa nazriete raz za tri týždne načerpať inšpiráciu pre dizajn vašich nových nechtov, môže byť iná ako nám ju predostrie skutočný svet online marketingu.

Ako začať príspevok na Facebooku?

Prvým a teda základným krokom pre tvorbu príspevkov sú predstavy a požiadavky zákazníkov. Tí sa riadia predstavami a požiadavkami svojich zákazníkov, ktoré musia skĺbiť so svojím rozpočtom, ktorý sú ochotní pre svoju propagáciu obetovať a investovať.

Pravidelnosť vedúca k efektivite

Dôležitá je frekvencia. Áno, pravidelnosť plánovaných príspevkov, povedzme na mesiac dopredu, by mala byť každý týždeň podobná. Zákazník vyžaduje 12 príspevkov mesačne, teda naplánujeme priemerne tri do týždňa. Zákazník má predstavu o zdieľaní svojho produktu 4krát do mesiaca, teda jedna tretina plánovaných príspevkov týždenne bude produkt z jeho ponuky, akciový, novinka, či výhodné balenie, všetko záleží na jeho predstave a tá závisí na tom, čo jeho zákazníkov zaujme a privedie ho k zisku.

Rozpočet  základom plánovania

Dohodnúť sa na mesačnom rozpočte a vytvoriť si ucelenú predstavu o počte a type príspevkov predstavuje základný krôčik pre zrod facebookového postu, ktorý začne putovať z vašej hlavy cez všetky úpravy a nastavenia až na nástenky sociálnej siete.

Natália Klieštiková
Krok za krokom sa učím niečo nové a svoje nové skúsenosti, i keď sú to ešte úplné základy, rada využijem pre články na náš blog.
Komentáre