VOICE

PRÍLEŽITOSTI

V žiadnej spoločnosti nesmú chýbať obchodné príležitosti pre zvýšenie predaja. Tie môžu obsahovať očakávaný výnos, náklad, produkty alebo služby. Príležitosti sú previazané s aktivitami a kontaktmi, takže každý kto s príležitosťou pracuje, okamžite vie, aké aktivity a s kým už boli vykonané.

AKTIVITY

Aktivity obsahujú Aktivity, Úlohy, Interakcie. Každú aktivitu je možné prepojiť so zákazníkom, príležitosťou, ponukou, atď. V kalendári aktivít si môžete prehľadne prezerať všetky aktivity Vašej firmy alebo po jednotlivých užívateľoch.

E-MAIL MARKETING

Odosielajte profesionálne newslettre EXPRESNE. Len 3 kliky stačia na to aby ste poslali personalizovaný newsletter vybranej skupine Vašich zákazníkov. Samozrejmosťou je merateľnosť a štatistické vyhodnotenie úspešnosti Vašich kampaní v prehľadnej grafickej forme.

ŠTATISTIKY

Výhodou služby drivebizz je prehľadné zobrazenie štatistík, podľa vašich kritérii. Napríklad už splnené aktivity z minulosti ale aj tie ktoré majú byť splnené v najbližšej dobe. Je to miesto na jednoduchý, ale komplexný prehľad o udalostiach vo Vašej spoločnosti.

ADRESÁR

Kontakty sú pre väčšinu firiem najcitlivejšie informácie. Každému kontaktu môžete nastaviť rôzne práva a teda zvoliť, či bude viditeľný aj pre kolegov, alebo len pre Vás. Každý kontakt obsahuje chronológiu udalostí ako aj príslušné aktivity ako e-mail, telefónát alebo návštevu. Ku kontaktom je možné pridávať automatické e-mailové pripomienky napríklad k pravidelnej servisnej prehliadke alebo k vypršaniu platnosti zmluvy.

POUŽÍVATELIA

Tu môžete nastavovať rôzne skupiny používateľov (napr. marketing, predaj, atď), čo Vám zjednoduší zadávanie úloh pre celé oddelenia. Základná štatistika Vám napovie, ako často sa z aplikáciou pracovalo. Podrobnejšia štatistika používateľov je v module Štatistika.

DASHBOARD

Hlavná obrazovka slúži na okamžitý prehľad o vašej firme. Vieme, že každá firma má rôzne parametre, ktoré chce sledovať, preto je prehľad o firme modulárny, čo sa týka formátu, ale aj obsahu. Každý manažér môže mať na tejto obrazovke napríklad: kalendár, históriu udalostí, kurzy, počasie, e-maily, prehľad používateľov, atď.

SERVIS

Evidujte si servisné zásahy ako profesionál. Pravidelný servis, reklamácie alebo poruchy. Servisné stredisko zároveň vytvára úlohy a časový plán zásahov, čím zefektívňuje chod firmy a prispieva k spokojnosti zákazníkov.